Condiții de transport


Condiții de transport și achiziționare


Aveți posibilitaea de a beneficia de serviciile noastre de curierat, firma noastră fiind în relații cu firma de curierat Trans-o-flex (în România cu Nemo Expres).Comanda trimisă va fi prelucrată pe zi,dacă îl primim până la ora 12.


În Ungaria: produsele comandate le veți primi în 2-3 zile lucrătoare de la comandă și depinde de stocul momentan din depozit.Modalități de plată:plată integrală în avans, plata la curier (în Ft). În România și Slovacia la 3-4 zile lucrătoare de la comandă.Modalități de plată:plata integrală în avans,plata la curier(în România RON,Slovacia Euro). Stocul întotdeauna se modifică și se poate ca produsele expuse pe pagina web să nu le mai avem pe stoc și comanda nu vă putem trimite, sau doar parțial.
Desigur în aceste cazuri vă anunțăm prin telefon sau e-mail.
În cazul transportului prin curierat cerem să ne lăsați un număr de telefon (mobil dacă este posibil) ca în cazul în care curierul nu vă găsește la destinație să puteți fi solicotați la telefon și dacă este posibil fixarea unui timp în care să puteți primi coletul.La primirea comenzii avem în vedere numele de destinație și numele de facturare

Atenție! La primire verificați starea produsului, dacă observați deteriorarea produsului, documentați prin proces verbal cu curierul.În lipsa procesului verbal nu avem posibilitatea de shimbare a produsului deteriorat. Infomații suplimentare privind curieratul Trans-o-flex,găsiți pe pagina web a firmei.

Curierat Trans-o-flex (Ungaria),     Nemo Expres (România)

Tel.: 29/887-100                             Tel: 0219392

www.tof.hu                                    www.nemoexpres.ro 

Prețurile transportului

Prețurile de transport le găsiți în tabelul de mai jos.Prețurile nu conțin TVA. Prețul transportului la produsele cu ambalaj și greutate mai mare diferă de cele expuse, puteți cere informații prin telefon.

Țară*: Cod Postal*: Greutate:

Livrare nereușită

În cazul în care livrarea a fost nereușită curierul face o a doua încercare.Dacă livrarea a fost nereușită din cauza dumneavoastră cheltuielile re-transportului o veți suferii dumneavoastră.

Pachet deteriorat

Verificați pachetul la primire în fața curierului. Dacă găsiți deteriorări la produs documentați prin proces verbal la curier,și nu preluați pachetul.Dacă în prezența curierului se dovedește că produsul este deteriorat, și deteriorarea produsului s-a produs înaintea preluării produsului garantăm schimbarea produsului în termen de 8 zile.Deteriorarea produsului se dovedește prin proces verbal scris de curier.
În lipsa procesului verbal nu avem posibilitatea de a schimba gratuit produsul.Dacă constatați deteriorări vă cerem să ne anunțaț prim e-mail la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , sau la telefon/fax 52/319-107.